Selasa, Disember 07, 2010

Terima Kasih Semua

TERIMA KASIH


Terima Kasih yg tak terhingga kepada sesiapa yang sudi membaca cerpen kedua aku nih... aku dah tangguh setahun nak siapkan cerpen nih, so, skrg dah siap..

Aku ni bukanlah pengarang termahsyur, bukanlah A Samad Said, bukan la lepasan sastera, aku ni just insan biase mcam korang semua, aku suka menulis, so, aku jadikan minat aku tu dengan mengkarya cerpen. Tak salahkan..??

Erm.. aku nak mintak maaf sekiranya isi2 dalam cerpen aku tu menyinggung mane2 pihak, sorry ye.. lagi satu, sorry sangat2 kalau bahasa, ejaan atau ayat dalam cerpen tu tersalah. Itu je yang mampu aku lakukan.

Hope korang senang la bace karya aku yg tak seberape tu yer... hehe..

Kalau korg dah habis bce korg kasi la komen.. boleh?? best ke, tak best ke or suggest kat aku takyah menulis dah ke.. ok??

Tak pun korang vote.. boleh? korang boleh vote kat bawah cerpen tu... or kotak undian kat tepi belah kiri tu.. korang leh pilih lebih dari satu jawapan... harap sangat korang bagi respon.. plz..

Terima Kasih ye lagi sekali kat korang yang sudi membace..

Tiada ulasan: